fredag 18 februari 2011

Min belöning

Att ge glädje till andra berikar våra liv.

Idag är en bra dag att göra någonting för att glädja en vän. Vi har nämligen rätt att inte vara som vi en gång var, vi har rätt att förändras och utvecklas.

Det är fantastiskt att vara människa
.

Några få ord, några rader av eftertanke, de ger glädje och insikt. Det är en hel del som följer min blogg och några kommenterar, andra skriver dolt, några har hittat hit via facebook och twitter, andra känner mig sedan tidigare....

Dina kommentarer är betydelsefulla för mig och jag känner stor tacksamhet för att just du läser det jag skriver. Jag har en speciell plats i mitt hjärtat för dig! Jag tar med glädje till mig dina tankar så fortsätt eller börja kommentera.

Tack för att ni följer med på min resa!
Ha en trevlig helg!

Ingalill

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar