fredag 16 juli 2010

Fredag och snart helg

I SDS för några veckor sedan läste jag att nästan nio av tio småföretagare jobbar under sin ledighet. Det gör jag med. Det här är tiden för mig att ta tag i små projekt som jag verkligen vill göra, men som prioriteras bort i vardagen. Att göra något jag brinner för, som min bok till exempel, är både tillfredställande och glädjande att prioritera tid till.

Så länge arbetet är självvalt och kombinerat med daglig avkoppling och rörelse och att maten vi äter är hälsosam ser jag detta val som en förmån att vara aktsam över. Tänk på vilka fantastiska råvaror vi just nu har att tillgå. Alla färska grönsaker, bär och frukter. Att sommaren dessutom visat sig från sin allra bästa sida är något att njuta av och drömma länge om när hösten kommer.

Jag önskar Er alla en riktigt skön helg! Vad står på er önskelista inför helgen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar